LEUK DAT JE VOLGER VAN MIJ BENT, BEDANKT !!!!!!

dinsdag 2 februari 2010

MIJN 14 AWARD REPASSANDO AWARD


ik heb deze AWARD gekregen van ANNTTE
En nu moet ik 7 dingen vertellen waar ik blij en vrolijk van word
1 Natuurlijk mijn man en kinderen
2 Mijn freubelmiddagje met ILONKA
3 Alle lieve berichtjes van jullie
4 Als ik een bestelling binnen krijg hihihi
5 Dat ik designer ben geworden van HOUSE OF SKETCHES
6 Als ik naar een leike workshop ga
7 Een heerlijk dagje shoppen naar een creabeurs
zo dit waren de 7 dingen waar ik vrolijke ne blij van word
en nu mag ik 7 mensen uitkiezen die een award van mij krijgen
dit zijn de 7 mensen die een AWARD van mij krijgen
dames veel plezier ermee
groetjes elly

4 opmerkingen:

  1. Hoi lieve Elly,

    Gefeliciteerd met je award, en wat fijn dat je zo geniet van ons freubel middagje. Ik kijk er altijd naar uit om gezellig over van alles te beppen en heerlijk samen te scrappen. En bovenal ben je vriendin naar mijn hart. Bedankt dat je aan mij denkt om je award door te geven

    liefs Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is 'n pragtige Award Elly. Groot geluk hiermee. Wel verdient! Groetjes Sharon

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt super lief, dankjewel hoor! :D

    Liefs, Nyna.

    BeantwoordenVerwijderen