LEUK DAT JE VOLGER VAN MIJ BENT, BEDANKT !!!!!!

zaterdag 10 november 2012

AJAX !!!

HALLO ALLEMAAL
Deze keer heb ik twee kaartjes gemaakt , en alle twee voor een AJAX fan.

Mijn vriendin YVONNE haar zoon  word volgende maand 25,
hij is een echte AJAX fan.
Yvonne wilde een AJAX kaart voor hem  hebben.
Van de eerste kaart heb ik alles van het internet gehaald en uitgeprint.

dit de buitenkant
binnenkant
De tweede kaart heb ik het afdrukje van EDWIN een beetje veranderd, 
in plaats van nummer 5 heb ik de leeftijd van die persoon gedaan.
De ballen heb ik een paar keer gemaakt en gekleurd en uitgeknipt. 
Op de rode kaart( nee geen echte rode kaart) hihihi  heb ik AJAX geprint.

8 opmerkingen:

  1. Mooie en stoere kaarten Elly.

    groetjes en fijn weekend,
    Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vindt ze alle 2 prachtig gemaakt hoor en leuk dat je edwin even aangepast hebt
    grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Twee hele mooie voetbalkaarten en wat een leuk idee!! Super gemaakt en helemaal perfect voor een ajax fan! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele leuke kaarten voor een Ajax fan.

    Groeten WIL

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk bedacht én erg leuk uitgevoerd,stoere kaarten hoor,hier kun je gerust mee voor de dag komen!lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is je kaartje super mooi!!! (helaas de verkeerde club:)))

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een supermooie kaart !!

    Lieve groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goed gedaan zeg! Wat zullen ze daar blij mee zijn geweest!
    groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen