LEUK DAT JE VOLGER VAN MIJ BENT, BEDANKT !!!!!!

vrijdag 24 juni 2011

KRAAM CADEAU DOOSJE

HALLO ALLEMAAL

alleer eerst wil ik jullie bedanken voor de felicitaties voor mijn 25 jarig huwelijk
BEDANKT



heb weer eens een kraam cadeautje gemaakt
omdat er een collega een kindje verwacht
heb ik een leuk doosje gemaakt met sokjes erin
en omdat ik niet weet wat het word, heb ik ze maar in twee kleuren gemaakt
het dichte blauwe doosje
hetzelfde doosje , maar dan in rose
en dit zijn ze dus alle twee
erg leuk om te maken
het papier is van MAGNOLIA, en de  baby stempels zijn van STAMPINUP
en heb er een klein tektstje bij gedaan met IT'S A BOY en IT'S A GIRL
bij de jongensdoosje een blauw strikje met een klein bedeleendje , en de meidendoosje uiteraard  een rose strikje met een bedeltje
fijn weekend

6 opmerkingen:

  1. hoy elly
    wat een mooie en leuke gift!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een ontzettend leuke presentjes!! Mooie kleuren ook gebruikt!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohhh wowww Elly,wat prachtig gemaakt,mooi papier heb je gebruikt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohh, wat een leuke kraam cadeautjes heb je gemaakt,

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een schitterende doosjes ,Top Elly !!

    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  6. HOi,
    Wat een hartstikkr leuk kraam kadootje,

    Groeten WIL

    BeantwoordenVerwijderen