LEUK DAT JE VOLGER VAN MIJ BENT, BEDANKT !!!!!!

dinsdag 22 februari 2011

Hobby uit de oude doos

hallo allemaal
van de week was ik in mijn kast aan het kijken , en vond mijn hobby van een jaartje of 10 weer terug.
FIMO poppetjes.ooooooooooo  wat was het leuk om de poppetjes te maken,  wij zaten toen op country dansen,en heb heel wat poppetjes gemaakt
 het linkse poppetje heb ik op een workshop gemaakt, en had meteen de smaak te pakken
de poppetjes maakte ik in allerlei poses, en ze zitten op van alles
bijvoorbeeld een hartje, een half ei  of een gans.nu ik ze zo zie , komt eigenlijk de zin om er weer eentje te maken weer terug. Dus wie weet.
om de poppetjes te maken heb ik van alles gebruikt zoals een knoflookpers voor de haren, tule voor een figuurtje in het jurkje,
een mal voor de blaadjes en de bloemen

10 opmerkingen:

  1. Wat zeg je nou ? Ben je een ouwe hobby doos ? LOL hahahaha
    Moest je ff plagen ;-)
    Ik vind je fimo poppetjes erg leuk en het verhaal er achter ook !! Mocht je je vervelen dan hou ik me aanbevolen voor een leuke roze ballerina ofzo gniffel gniffel

    Liefs je din !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. die zijn erg mooi,mij lukt het niet om ze te maken.

    groetjes diana (almere)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Elly, wat leuk die hobby's van "vroeger". Ik vind ze super leuk!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk om te zien dat jij dat ook gedaan hebt. Ik heb ook heel wat af gefimoot. Helaas lukt het kneden niet meer met mijn pols. Maar volgens mij hebben ze nu ook soft fimo. Het blijft prachtig om te zien. Enne, die knoflookpers heb ik ook nog in mijn fimodoos zitten.
    Groetjes,
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wowwww Elly,wat schitterend gemaakt,wat zijn ze leuk,echt super.
    Daar moet echt mee doorgaan hoor.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hello Elly,
    "oude" hobby? Zou je echt niet zeggen hoor. Dus maak er nog maar een paar bij want ze zijn prachtig om te zien.
    (Ik durf mijn dozen niet te openen... wat daar allemaal uit zou komen, oei, oei, oei)
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super Super superrrrrrrrrrrrr gaaf gedaan
    Elly heel leuk
    groetjes lenny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Elly
    Zo gaat het mij ook, zie ik iets leuks van jaren geleden, vind ik dit opeens weer leuk.
    De poppetjes van jou zijn uniek
    Gr Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  9. OMW! This is so cute! So talented.
    Hugsxx
    Pat

    BeantwoordenVerwijderen