LEUK DAT JE VOLGER VAN MIJ BENT, BEDANKT !!!!!!

zondag 20 juni 2010

LEUKE DOOSJES

MIJN COMPOUTER IS NOG NIET HELEMAAL GOED
MAAR GELUKKIG KAN IK DIT PLAATSEN
IK HEB TWEE LEUKE DOOSJES GEMAAKT

DIT ALLES KOMT UIT DE WEBWINKEL VAN MONIQUE HET HOBBYKOFFERTJE
IK HEB GEBRUIKT:
SCRAPKARTON BAZIX
ELINE'S BRIGHTS DESIGNPAPIER
BASIC GREY SUGAR RUSH BRADS
EN DE KNOOPJES VAN COLORED BUTTONS
MARINNE DESIGN ZOMERPRET KNIPVEL
CHELSEA WHITE FLOWERS
DE BLOEMEN HEB IK MET DE AIRBRUSH GESPOTEN IN DE KLEUREN VAN DE DOOSJES


GROETJES ELLY

16 opmerkingen:

  1. wauwwwwwwwwwwwww wat een schatjesssssssss en wat een leuk model doosje ik vind ze schitterend

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. geweldig, ik vind ze keileuk en leuk om iemand zo een kleinigheidje kado in te doen...superleuk...liefs peet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. geweldig elly, dit ziet er schitterend uit, heel erg mooi gemaakt.

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige doosjes Elly,leuk plaatjes,mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wow Schitterende doosjes wat een gaaf modelletje en de kleuren zo vrolijk wat mij betreft helemaal TOP !!

    Groetjes cora

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hallo elly en elonka

    wat was dat even verschieten
    het moet me helemaal ontgaan zijn
    bij deze heb ik jullie blogcandy op mijn blog vermeld
    bedankt om me eraan te herinneren
    'twas echt niet verkeerd bedoeld
    groetjes caroline uit belgie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dank je wel Elly, voor je berichtje op mijn blog!
    Mooie doosjes heb je gemaakt, echt leuke cadeautjes zo!

    Liefs, Cheryl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. leuk geworden elly en de inhoud ziet er jummie uit xx christa

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele leuke doosjes en ik vind de inhoud
    ook super lekker Elly
    groetjes lenny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hoi Elly,

    wauwwwwwwwwwwwww wat zijn ze mooi en zo schattig . Ze zien er in het echt ook zo mooi uit..

    groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Elly,

    Wat een leuke doosjes zijn dit geworden, ikzelf maak alleen scrap layouts maar het is wel leuk om deze blog te volgen.
    Ik verloot een Candy, dus kom eens kijken.

    Groetjes,
    Ann

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gelukkig kun we wel weer leuke foto's plaatsen. Erg lief die doosjes, leuk idee !!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hallo Elly wat een leuk doosje
    ik was even aan het rond kijken en zag het mooie doosje is daar ook een patroontje van groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen