LEUK DAT JE VOLGER VAN MIJ BENT, BEDANKT !!!!!!

dinsdag 3 november 2009

MERRY CHRISTMAS 4 X






Bij deze kaarten heb ik het stempeltje gekregen van BIANCA
en die heb ik ingekleurd met copic's BG01 RV02 R27 E37 G05 C2 C3 C4 C5
cardstock grijs/wit en rood
design papier S.E.I
glitterlijm rood/ zilver
geschulpte en ronde nestabilieties
shapeabilities create a flake
de Martha stewart pons icecicle
plak steentjes en plakparels
lintjes , sneeuw bolletjes , splitpennen
dit alles is te koop bij ANNETTE'S CREAFARM
verder heb ik gebruikt rode en zilveren sterren
icicle snow
liquid applique
groetjes elly



22 opmerkingen:

  1. Wat een super leuke kerstkaartjes!! mooi gedaan en ik vind het stempeltje geweldig.. xMarley

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hello Elly, pragtige kaartjies van jou. Het jy nog probleem om op my blog te kom. Groetjes Sharon

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ow wat een leuke stempel, kerst met humor daar hou ik wel van...super hoor..liefs Peet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Elly wat heb je weer geweldige kaarten gemaakt. Ze zijn heel erg mooi.
    En wat een leuke stempel is dit LOL.
    Groetjes,
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wow wat een mooie kaartjes weer Elly
    ik zag de stempel op de beurs niet genomen nu SPIJT hihihi
    gr lenny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schattige kaartjes heb je gemaakt.

    Hobbygroetjes,Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oooooooooh die zijn stuk voor stuk leuk Elly!!
    Wat enig om zo'n serie bij elkaar te zien en dat ze toch allemaal net even anders zijn.

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat heb je weer goed je best gedaan en wat zijn ze ontzettend mooi!!

    groetjes mildred

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat zijn ze weer ontzettend mooi geworden zeg

    groetjes jacinta

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk is je serie kerst kaarten geworden,ook mooi met de kleuren zo.

    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Elly
    Wat een mooie kaartjes heb je gemaakt.
    Leuk die muis.
    Hugs Corry

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige reeks kaarten... allemaal zo superlief!!

    Groetjes,
    Saskia :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ik ivnd ze allemaal prachtigggggg xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een scheetjes weer mooi gemaakt hoor, ik zit op mn stempeltje te wachten met dat hartje, ik vond die ook zo'n poepie xx christa

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk is die WOJ stempel he, ik heb hem ook... moet hem nog op ez-mount zetten, maar dat gaat deze week gebeuren, en dan komt er bij mij ook weer werk aan.
    Liefs, karin

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Elly,
    Ik vind ze supermooi geworden en wat een lief stempeltje zeg, helemaal top.
    XXX Marjolijn

    BeantwoordenVerwijderen
  17. prachtige kaarten en met een stempel kan je toch veel verschillende kaarten maken knap hoor
    grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik vind ze ook allemaal harstikke mooi. En prachtig papier ook.

    Groetjes
    anja

    BeantwoordenVerwijderen