LEUK DAT JE VOLGER VAN MIJ BENT, BEDANKT !!!!!!

vrijdag 25 september 2009

workshop bij Annette

de copic's workshop bij Annette van zaterdag 19-09-2009
eindelijk is alles af
het heeft eventjes geduurd



dit is de kaart die ik bij Annette heb gemaakt
het stempelafdrukje is gekleurd met de copic's
de bloemen heb ik ook met de copic's bewerkt
in de zelfde kleuren als het afdrukje


en dit de kaartenbox
en ook weer met de copic's ingekleurd maar met een ander randpons gebruikt
en een heel leuk lintje erbij gedaan

het was erg leuk om te doen
en erg gezellig hoor

groetjes elly

13 opmerkingen:

  1. ze zijn weer super leuke kleurtjes heb je gebruikt
    grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een schatjes!! leuk hoor! echt balen dat die stempels zijn uitverkocht :)

    liefs, karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oooooh Elly ze zijn heel erg leuk geworden! Nou heb je er weer een mooie doos bij...

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat heb je dat mooi gedaan! ik geloof meteen dat het leuk was om te doen!!

    groetjes mildred

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Elly wat een vrolijke kleurtjes heel leuk gedaan
    gr lenny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Elly ze zijn heel erg mooi geworden.
    En gezellig was het zeker.
    Groetjes,
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Elly
    Ze zijn heel erg mooi geworden.
    Hugs Corry

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Elly..
    Wat een leuke kaartjes zijn het geworden, super! xxx Marley

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schattig kaartje heb je gemaakt.

    Hobbygroetjes,Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat zijn ze mooi zeg
    super schattig

    greotjes jacinta

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Elly,

    heel mooie kaartjes weer. Erg leuke kleurencombi! Ik wilde je ook nog ff zeggen dat je mijn candy gewonnen hebt. Kun je me even mailen? Zie mijn e-mailadres op mijn blog ;)

    Groetjes Cheryl

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd Elly met het winnen van de candy van Charyl!!

    Fijn dat je de afdrukjes hebt ontvangen!

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat zijn ze leukkkk je kaart En doosje! helemaal geweldig Elly!!
    Liefs
    Angela

    BeantwoordenVerwijderen